Managementul proprietăților și al portofoliilor
Servicii experiențiale
Îmbunătățești experiența utilizatorului și crești satisfacția chiriașilor prin Helpdesk, sistemul nostru de ticketing bazat pe cloud. Prin Helpdesk, problemele proprietarilor sunt raportate și alocate automat furnizorilor validați, din rețeaua noastră.
Ce oferim
Performantă și simplu de folosit, platforma oferă multiple caracteristici intuitive. Interfață bilingvă. Dashboard personalizat. Helpdesk oferă servicii excepționale proprietarilor și ocupanților și creează o experiență de utilizator de neegalat.Top funcții ale Helpdesk
-
O imagine de ansamblu unitară asupra proprietarilor, furnizorilor, clădirilor.
- Facturi
- Solicitări de servicii
- Tichete deschise
- Calendar
- Notificări
- Buletin informativ
- Comunitate
- Marketplace
… si multe altele! -
Înregistrarea tichetelor a devenit mai ușoară și completă ca nicicând înainte:
- Adaugi imagini, clipuri video, text
- Beneficiezi de prețuri direct de la furnizori
- Programezi intervenția
- Apel video pe marginea tichetului
- Evaluezi furnizorul
- Stare, istoric etc. -
Ai grijă de nevoile comunității:
- Newslettere
- Oferte speciale pentru membri & informări dedicate
- Marketplace