Managementul proprietăților și al portofoliilor

Servicii experiențiale

Îmbunătățești experiența utilizatorului și crești satisfacția chiriașilor prin Helpdesk, sistemul nostru de ticketing bazat pe cloud. Prin Helpdesk, problemele proprietarilor sunt raportate și alocate automat furnizorilor validați, din rețeaua noastră.

Ce oferim

Performantă și simplu de folosit, platforma oferă multiple caracteristici intuitive. Interfață bilingvă. Dashboard personalizat. Helpdesk oferă servicii excepționale proprietarilor și ocupanților și creează o experiență de utilizator de neegalat.

Top funcții ale Helpdesk

  1. O imagine de ansamblu unitară asupra proprietarilor, furnizorilor, clădirilor.

    - Facturi
    - Solicitări de servicii
    - Tichete deschise
    - Calendar
    - Notificări
    - Buletin informativ
    - Comunitate
    - Marketplace
    … si multe altele!

  2. Înregistrarea tichetelor a devenit mai ușoară și completă ca nicicând înainte:

    - Adaugi imagini, clipuri video, text
    - Beneficiezi de prețuri direct de la furnizori
    - Programezi intervenția
    - Apel video pe marginea tichetului
    - Evaluezi furnizorul
    - Stare, istoric etc.

  3. Ai grijă de nevoile comunității:

    - Newslettere
    - Oferte speciale pentru membri & informări dedicate
    - Marketplace

Contactează-ne

Analize conexe

  • Accelerează-ți călătoria către neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon, îmbunătățește reziliența și fiabilitatea proprietății tale și redu costul total de deținere și de valorificare, pentru portofoliul tău.

  • Spațiul de birou și modul de lucru s-au schimbat fundamental. Prin inovații, informații de ultimă oră și soluții aplicate, te ajutăm să înțelegi, să anticipezi și să influențezi viitorul muncii.